Caykur Rizespor, Ziraat Türkiye Kupası A Grubu 3'üncü hafta maçında Trabzonspor'a 5-2 kaybetti. Maçın 13'üncü dakikasında Lundstram'ın golüyle Trabzonspor 1-0 öne geçti. 41'inci dakikada Visca'nın golüyle Trabzonspor üstünlük kurdu. 45'inci dakikada Mendy'nin golüyle Trabzonspor 3-0 öne geçti. İlk yarı Trabzonspor'un 3-0 üstünlüğüyle tamamlandı. İkinci yarıda da Trabzonspor'un üstünlüğü devam etti. 59'uncu dakikada Cham'ın golüyle Trabzonspor 4-0 öne geçti. 62'nci dakikada Zeqiri'nin penaltı kazanmasıyla Rizespor 4-1'e geldi. 83'üncü dakikada Banza'nın golüyle Trabzonspor 5-1 öne geçti. 88'inci dakikada Hojer'in golüyle Rizespor 5-2'ye geldi. Maç Trabzonspor'un 5-2 üstünlüğüyle tamamlandı. Teknik direktör Şenol Güneş, kadroda değişiklik yapmadı. Abdülkadir Ömür ilk defa Trabzonspor'a karşı sahaya çıktı. Rizespor taraftarı maça ilgi gösterdi.